Kawasaki
Technológia Motorvezérlés

Az 1950-es első legyártott motorblokkja óta a
Kawasaki folyamatosan új technológiákat
fejleszt  nagyteljesítményű motorok létrehozása
céljából. Modellei mára számos, hosszú idő
alatt kifejlődött Kawasaki-technológiával rendelkeznek.

Dupla fojtószelep szelep rendszer

A dupla fojtószelep rendszer az ECU által vezérelt másodlagos szelepsoron keresztül biztosít nagyobb teljesítmény mellett könnyebb kontrolálhatóságot.
 

Korábban a sport motoroknál gyakran nagy átmérőjű fojtószelepek segítségével biztosították a magas szintű teljesítményt . Azonban ezen rendszerek hirtelen nyitása esetén a válasz a túl hirtelen emelkedő nyomaték, mely nehezen kezelhető. Dupla fojtószelep technológiát úgy tervezték, hogy szelídíteni képes a motort választ, miközben hozzájárul a jobb teljesítményhez. Az üzemanyag-befecskendezéses modelleknél alkalmazott dupla fojtószelep rendszer, két fojtószelep hengerenként : a fő szelepek, amelyek fizikailag kapcsolódnak a gázkarhoz és a vezető szabályozza , a másodlagos szelepek nyitását és zárását az ECU szabályozza a vizsgált körülmények alapján. Az áthaladó levegő pontosabb szabályozása simább működést , jobb égési hatékonyságot és teljesítmény növekedést eredményez. A rendszer támogatja a Kawasaki tervezési filozófiát miszerint a motor természetes módon kövesse a vezető parancsait. A dupla fojtószelep rendszer sok Kawasaki típuson szolgálja használóját.
 
.