Kawasaki
Technológia Alváz-menedzsment

Az 1950-es első legyártott motorblokkja óta a
Kawasaki folyamatosan új technológiákat
fejleszt  nagyteljesítményű motorok létrehozása
céljából. Modellei mára számos, hosszú idő
alatt kifejlődött Kawasaki-technológiával rendelkeznek.
 

K-ACT ABS

K-ACT ABS (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology: Kawasaki fejlett együttes működésű fékrendszer technológia) ABS-hez kapcsolódó rendszer, mely az első és hátsó fékkör együttes szabályozásával biztosítja a stabil fékezést.

K -ACT ABS egy fejlett blokkolásgátló rendszer, amelynek célja, hogy megakadályozza a gumiabroncsok blokkolását, illetve a jármű stabilitásvesztését fékezéskor . A K -ACT ABS a Kawasaki touring (nagyobb súlyú) modellekhez lett fejlesztve, biztonságossá téve az utassal vagy csomagokkal történő motorozást. A rendszer összekapcsolja az első és a hátsó fék szabályozását. Például ha a vezető csak az első fékkart működteti, annak érdekében, hogy a motor ne bukjon előre, a rendszer működteti a hátsó féket (hidro szivattyú útján), megtartva az első-hátsó egyensúlyt. Ha a vezető csak a hátsó fékpedált működteti, a rendszer fékerőt ad az első fékkörre is, így osztva el a terhelést egyenletesen, mellyel meggátolható a hátsó kerék blokkolása. A K -ACT a jármű sebesség alapján adagolja az optimális hidraulikus nyomást a féknyergekre, biztosítva az optimális és stabil fékteljesítményt az adott körülményhez.