Kawasaki
Technológia Motorvezérlés

Az 1950-es első legyártott motorblokkja óta a
Kawasaki folyamatosan új technológiákat
fejleszt  nagyteljesítményű motorok létrehozása
céljából. Modellei mára számos, hosszú idő
alatt kifejlődött Kawasaki-technológiával rendelkeznek.

KLCM - Kawasaki Launch Control Mode rajtelektronika

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) elektronikusan optimalizálja a kerékre jutó erőt, hogy maximális gyorsulást érhess el a hátsó kerék megcsúszása nélkül.

A KLCM  automatikusan szabályozza a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a hátsó kerék kipörgését indulásnál.
Három előre programozott, különböző beavatkozási szintű mód közül lehet választani. Mindhárom garantálja a biztonságos gyorsulást teljesen nyitott gázállásnál is.
A kuplung kiengedésétől a rendszer működésbe lép. Innentől a maximális fordulatszámot elektronika szabályozza, hiába van a fojtószelep teljesen nyitva. Az elektronika az első kereket is figyeli és erőteljes gyorsításkor segít a földön tartani. (A legkevésbé szigorú 1-es módban a rendszer kis mértékben engedi az első kerék felemelkedését.)
A KLCM 150 km/h felett vagy ha a vezető 3. fokozatba vált, magától kikapcsol.