Kawasaki
Technológia Motorvezérlés

Az 1950-es első legyártott motorblokkja óta a
Kawasaki folyamatosan új technológiákat
fejleszt  nagyteljesítményű motorok létrehozása
céljából. Modellei mára számos, hosszú idő
alatt kifejlődött Kawasaki-technológiával rendelkeznek.

KTRC (3 üzemmóddal)

KTRC (3 üzemmóddal)
(Kawasaki TRaction Control: Kawasaki menetdinamikai szabályozás) 3 módozatban a motorozás eltérő körülményeihez előválasztható menetdinamikai szabályozás
 

 3 üzemmódú KTRC egyesíti az egy üzemmódú KTRC és az S-KTRC menetdinamikai szabályozási technológiát. A kényelmesen kezelhető markolatkapcsoló lehetővé teszi a körülményekhez megfelelő üzemmód kiválasztását.
Az 1. és a 2. üzemmód szabályozása  S – KTRC rendszeren alapul . A sportos használatot szolgálja, lehetővé teszi az éles gyorsításokat, erőcsúsztatásokat. Az 1 üzemmód a legkevésbé “felügyelt” üzemmód. A 3. üzemmód nedves, csúszós útviszonyok, illetve nem szilárd útburkolat esetén javasolt beállítás. A hátsó kerék túlpörgését legkevésbé engedélyező üzemmód, biztosítja a stabil körülményeket a nehéz terepen.
A 3. üzemmódú KTRC a Kawasaki legfejlettebb menetdinamikai motorvezérlő rendszere.