back to model

Kawasaki
Technológia Alváz-menedzsment

Az 1950-es első legyártott motorblokkja óta a
Kawasaki folyamatosan új technológiákat
fejleszt  nagyteljesítményű motorok létrehozása
céljából. Modellei mára számos, hosszú idő
alatt kifejlődött Kawasaki-technológiával rendelkeznek.
 

Vízszintesen beépített hátsó rugóstag

A vízszintesen beépített hátsó rugóstag  nagymértékben hozzájárul a hatékony helykihasználáshoz és a tömeg centralizációhoz .
 

Összehasonlítva a Kawasaki hagyományos Uni -Trak hátsó felfüggesztésrendszerével, az egységek a függőlegesről vízszintes irányba vannak elfordítva. Ezáltal a hátsó lengéscsillapítás egységei a tömegközéppont közelébe rendezhetők.  Mivel nincs az egységnek a lengőkar alá nyúló, kiálló darabja, biztosított a hely a kipufogó rendszer  expanziós kamrájának. A nagyobb előkamra komoly hangtompító hatással is bír, így a hangtompító egység kisebb, könnyebb, így tovább segítve a tömegcentralizációt. Az eredmény jelentősen jobb kezelhetőség. A másik előny, hogy a hőérzékeny lengéscsillapító egységek kikerülnek a kipufogórendszer hőhatás övezetéből, így működésük folyamatosan stabil, megbízható.