Hírlevél

Kawasaki hivatalos hírlevél

6 Október 2010 Új 2011-es Kawasaki modellek: Ninja ZX-10R

A Kawasaki, a kölni motor világkiállításon végre lerántotta a leplet 2011-es újdonságairól. Elsőként a várva várt új nagy Ninját a ZX-10R-t mutatjuk be.
Köszönhetően az új blokknak, új váznak, és új felfüggesztésnek, a Kawasaki legújabb ezres zászlóshajója a Ninja ZX-10R, 2004-es megjelenése óta az első teljes átalakuláson esett át, ami jelentős fejlődést eredményezett a korábbi modellekhez képest.

A tervezés legfőbb célja, hogy még több motoros tapasztalhassa meg a borzongást a superbike motorozás határán, az új élvonalbeli technikával felszerelt Ninja ZX-10R nyergében. A technikai újítások, mint például a Kawasaki új verseny kipörgésgátló rendszere (S-KTRC) és a szupersport kategóriájú ABS (KIBS), azért vannak, hogy segítsék a motorost felfedezni a határokat.

Kulcspontok
S-KTRC, (Sport-Kawasaki TRaction Control) Kawasaki sport kipörgésgátló
Speciális, prediktív kipörgésgátló rendszer, amely lehetővé teszi a maximális irányítást és tapadást mindenféle körülmények között.
KIBS, (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) Kawasaki intelligens blokkolásgátló fékrendszer. Most már élvezheti a kemény sportos motorozást az ABS-szel is, a KIBS biztonságosan segíti ebben.
• Teljesen új blokk, 3 különböző teljesítményű és karakterisztikájú üzemmóddal, amely lehetővé teszi, hogy több időt töltsön teljes gázon. Kazettás váltóval és csúszó kuplunggal.
• Teljesen új alumínium váz, fokozott ellenőrzését, visszajelzést és kanyarstabilitás.
Big Piston első villa (BPF) könnyebb kezelhetőséget és megnövelt csillapítási teljesítményt biztosít erős fékezésnél. Könnyen állítható.
• Az új vízszintes monoshock hátsó lengéscsillapító egység a lengőkar felett lett elhelyezve. Az új rendszer számos előnnyel bír közúti és versenypálya használat során egyaránt.
• A teljesen átdolgozott blokknak és váznak köszönhetően körülbelül 10 kg-os súlycsökkentést értek el.
Új műszeregység, ami Normál és Verseny módra váltható.
• Környezetbarát jellemző az ECO Ride mutató, aminek segítségével a motoros minimalizálhatja az üzemanyag-fogyasztását.
• Maximális teljesítménye: 200,1 LE (Ram Air-rel 209,9 LE) / 13.000 fordulaton
• Maximális nyomatéka: 114.3 Nm / 11.500 fordulaton

További részlet képeket és az új modell bemutató videóját nézzd meg a kawa.blog.hu oldalunkon. A verseny Ninja ZX-10R tesztelése sem állt le, a legutóbbi tesztnapról ITT olvashatsz. Ha tetszett, oszd meg ismerőseiddel a hírt!

Neked melyik 2011-es modell tetszik? Ha van pár perced arra kérünk, tölts ki egy rövid kérdőívet, amit innen érhetsz el. Köszönjük!