Hírlevél

Kawasaki hivatalos hírlevél

29 Szeptember 2009 Egy még jobb 1400GTR

Az előd modell erős teljesítményére építve a 2010-es 1400GTR egyesíti az új túra fejlesztéseket és a legfrissebb motorost támogató technológiát. Egyesíti a félelmetes szupersport teljesítményt és a kényelmes nagytávolságú túrázás lehetőségét, ezáltal az 1400GTR messze felülmúlja riválisait.

A motort ellátták a KTRC-vel, amely a Kawasaki első tapadás vezérlő rendszere. Ez a rendszer észrevételnül biztosítja a motoros számára, hogy maximalizálja a hátsó gumi tapadását, még a legnehezebb körülmények között is.

Emellett rendelkezik a K-ACT co-aktív fékrendszer 2. generációs verziójával, ami jobb fékezési teljesítményt nyújt bármilyen motorozási körülmény mellett. A vezető a motorozási körülményeknek vagy saját stílusának megfelelően 2 mód közül választhat.

Nagyobb plexit kapott, ami továbbra is elektromosan állítható, valamint az alapfelszereltség részét képezi a fűthető markolat is, tovább fokozva ezzel is a motoros kényelmét.

Az új idomzat egyenletesebb légáramlást biztosít, jobb a blokk hőelvezetése és a visszapillantó tükrök elhelyezkedése.

A környezetbarát motorozási stílus ösztönzésére, az 1400GTR-t ECO Ride kijelzővel látták el, amely a kedvező fogyasztást jelzi a motoros számára. A modellt Fuel Economy Assistance Mode –dal is ellátták, amellyel a befecskendezés spórolósabb üzemanyag térképre állítható, ami az üzemanyag-hatékonyságot tartja szem előtt.

Mindent összevetve, az új 1400GTR nagyobb kényelmet kínál, és több segítséget nyújt a vezetőnek, tökéletesen továbbfejlesztve a motor amúgy is hathatós túrapotenciálját.


Néhány fontos jellemző:
- KTRC, Kawasaki tapadás vezérlő rendszer
- 2. generációs K-ACT
- Magasabb, elektromosan állítható plexi
- Még kényelemesebb új idomzat
- ECO mód
- ECO Ride kijelző

Szeretne értesülni az újabb információkról? Iratkozzon fel a Kawasaki Hírfigyelő szolgáltatásra.
Feliratkozás ITT