Az új fejidommal a Ninja ZX-10R még erősebb hasonlóságot mutat kisebb testvérével, a Ninja ZX-6R-rel. E mellett, az új belső burkolat még tetszetősebb formát biztosít a kormány környékén. Fokozza a megjelenést a minimalista idomzat, az élesebb új oldalsó borítás, és a fekete szín jelentősebb használata. Ezektől a Ninja ZX-10R még kompaktabbnak tűnik.
Az új kipufogódob nagyban hozzájárul a motor könnyed megjelenéséhez. Fémes szürke festése, gödrös kidolgozása, minimalista befejezése mind-mind fokozzák a kipufogó kinézetét. 2010-ben a Ninja ZX-10R egy új Öhlins kormány-lengéscsillapítót, és egy simább váltásra képes módosított váltómechanizmust kap.
Áthatja a kipróbált technológia és a Kawasaki versenyzők tesztjei, a Ninja ZX-10R ragyog a pályán, különösen a gyors, nagy ívelésű pályákon. Bár úgy tervezték, hogy a lehető legnagyobb izgalmat nyújtsa a pályán, ugyanazok a képességei, amik lehetővé teszik a kiváló pályateljesítményt teszik élvezetesé a sportos motorozást az utcán is.
Néhány fontos jellemző:- Élesebb új stílus
- Újra tervezett kipufogódob
- Új Öhlins kormány-lengéscsillapító
- 200 Le Ram Air-rel
- Kettős befecskendezés
- KIMS ultra-sima fojtószelep
- Könnyed kezelhetőség
- A váz kitűnő visszajelzése
- Maximális élményt nyújt a motoros számára
Szeretne értesülni az újabb információkról? Iratkozzon fel a Kawasaki Hírfigyelő szolgáltatásra.
Feliratkozás ITT