Hírlevél

Kawasaki hivatalos hírlevél

11 Június 2009 KX 2010: Frissítések és finomítások

A Kawasaki Off-Road sorozatában számos sikeres modell van, függetlenül attól, hogy négy kereke van, vagy kettő.
2010-re további finomításokat és fejlesztéseket dolgoztunk ki a már meglévő modellekhez, hogy a Kawasakik továbbra is az élmezőnyben legyenek minden egyes szegmensben.



Új KX450F
A 2010-es fejlesztéseknek köszönhetően a KX450F megtartja vezető pozícióját és továbbra is a legjobb blokkal és vázzal rendelkezik.

Azért, hogy a Lime Green versenyzők az élmezőnyben legyenek, a Kawasaki mérnökei egy sor teljesítményt növelő frissítés végeztek a blokkon és a vázon.


A gyári versenyzőktől kapott visszajelzések alapján végezték a finomításokat, amelyek fokozták a magas fordulatszámú és a leszabályzás utáni teljesítményt. Az új blokk specifikációja nagyban megegyezik Ryan Villopoto KX450F versenymotorjának blokkjával. Szintén a versenyzés világából érkezett az új bridge box dugattyú, ami először jelenik meg széria motoron. Az új dugattyú tovább növeli a motor teljesítményét és tartósabb elődjénél. Végül, a kuplungon elvégzett finomhangolásoknak köszönhetően jobban adagolható a kuplung.

A vázfrissítésekkel arra összpontosítottak, hogy a KX450F-fel még könnyebb legyen gyorsan menni. A váz és a felfüggesztés alkatrészein végzett változtatások könnyebb kezelhetőséget eredményeznek. A jobb felfüggesztés tovább fokozza a komfortot és nagyobb tompítást eredményez a pályára visszaérkezéskor.

Néhány újítás:
*Gyári versenyzők által inspirált motor tuning.
*Programozható motocross ECU.
*Könnyebb, kezesebb váz.
*Átdolgozott első / hátsó felfüggesztés. A rugó arány és csillapítási beállítások változtak.
*Javított kuplung érzet, jobban adagolható kuplung.

Amint további adatok is elérhetőek az új KX450F-ről tájékoztatjuk.


Új KX250F
A Kawasaki mérnökei tovább növelték a KX250F győztes erényeit. Ezen a gépen is megtalálható a korábban csak verseny motorokon használt bridge box dugattyú, ami először jelenik meg 250-es széria motoron. A további módosítások növelték a motor teljesítményét és a fokozták tartósságát, megbízhatóságát.

Az átdolgozott váz, lengőkar és felfüggesztés tovább fokozzák a motor teljesítményét. Optimalizálták a motor egyensúlyát, ami kanyar bemenetkor nagyobb stabilitást eredményez.

Néhány újítás:
*Gyári versenyzők által inspirált motor tuning.
*Könnyebb kezesebb váz.
*Új Showa kétkamrás teleszkóp titán bevonattal.
*Új hátsó teleszkóp
*Új Uni-Trak hátsó rendszer.

Amint további adatok is elérhetőek az új KX250F-ről tájékoztatjuk.


KX85 / KX65 / KLX450R / KFX450R
Ezek a sikeres modellek felfrissült stílusban, új színekkel és grafikákkal jelenek meg 2010-ben.


KFX700
A modell változatlan marad 2010-ben.