Hírlevél

Kawasaki hivatalos hírlevél

15 Szeptember 2010 Kawasaki 2011 - Z750R

A Kawasaki bemutatta első 2011-es utcai modelljét a Z750R-t
Mivel a 748 cm3-es soros négyhengeres motorja első osztályú teljesítményt és kezelhetőséget nyújt, a Z750 hatalmas népszerűségnek örvend szerte Európában. Az elmúlt években jelentősen megnőtt a Z750 ügyfélköre, és a hűséges Kawasaki rajongók részéről megnőtt az igény a motor a még egyedibbé tételére. A Kawasaki reagált a középsúlyú Super Naked átalakítása iránti keresletre, és 2011-re létrehozta a Z750R-t.


A tervezés célja, hogy az utcai motorozást még magasabb szintre emelje, ezért az új Z750R kiváló minőségű felfüggesztést és fékeket kapott a 2009-es és 2010-es Z1000-től. Az új fejidom és a kéttónusú fényezés tovább fokozza a legújabb Z modell teljesítmény orientált stílusát. A kihegyezett teljesítmény és stílus teszi Z750R-t kiváló minőségű középsúlyú Super Naked-é.

Koncepció:
A középosztály legjobb naked bike-ja, mert
• kiváló minőségű alkatrészek stílusos összeállítása
• kihívásokkal teli, agresszív imidzse van
• a gyakorlott motorosok részére készült

Főbb jellemzők:
Az R-modell specifikus tervezése
• Kiváló minőségű, élesebb fejidom
• Több darabból álló konstrukció
• Élesebb, még agresszívabb, kifinomultabb design
• Pazar kéttónusú fényezés
• Első sárvédő új villavédős kialakítással
• Élesebb indexek
• Sportos R-modell műszerek

Osztály első összetevők
• Még pontosabban állítható első felfüggesztés:
- Mindkét oldalon állítható húzófokozati csillapítás (a Z750-nél csak egyik oldalon állítható!)
- 41 mm-es fordított villa
- állítható előfeszítés
A beállításokkal a keményebb, sportos motorozáshoz szabhatod

• A hátsó felfüggesztés is képes kezelni a keményebb motorozást:
- Alsó kapcsolódású Uni-Trak lengéscsillapító gáztartállyal, megnövelt hűtési teljesítménnyel

• Kiváló minőségű megmunkált alumínium lengőkar:
- Nagyon merev alumínium lengőkar
A speciális kialakítás hozzájárul a fokozottabb motorozási élményhez és a megjelenéshez.

• Kiváló minőségű fékalkatrészek:
- 4 dugattyús radiális féknyereg
- Radiális főfékhenger
- Fém fékcsövek (elöl és hátul)
- Vastagabb hullámos féktárcsák elöl

Ezek a fejlesztések teszik lehetővé a még magasabb szintű utcai motorozást.

További részlet képeket és 360°-os bemutató videót a kawa.blog.hu oldalunkon találsz.

Ha érdekesnek találtad a cikket, oszd meg másokkal.