Hírlevél

Kawasaki hivatalos hírlevél

13 Július 2009 Kawasaki ER-6f - A tesztelők szemével

2009-es frissítésének köszönhetően alaposan megújult az ER-6f. Az eddig is remek belső most már egy kemény, sportos Ninja külsővel párosul. Cikkünkben azoknak kívánunk némi támpontot adni, akik már régóta keresnek egy könnyen kezelhető városi és túra használatra egyaránt alkalmas modellt.
Nekik gyűjtöttük össze, az idei ER-6f teszteket. Olvassa el, hogy a tesztelők hogyan vélekednek a megújult motorról. A média tesztek mellett azonban fontos számunkra maguknak a tulajdonosoknak a véleménye, ezért kérjük az ER-6f tulajdonosokat, hogy írják meg nekünk véleményüket, tapasztalataikat a motorjukról. A beszámolók a kawa.blog.hu oldalunkon fognak megjelenni.

További részletes információt az ER-6f-ről itt talál. Amennyiben felkeltettük érdeklődését az ER-6f iránt, jelentkezzen tesztvezetésre a Kawasaki Márkakereskedésekben.


Superbike Magazin
„De legjobban a harmadik, szintén zsúfolt napon sikerült összehangolódnom a kis Kawával. Akkor már egy percig sem gondoltam más motorra, vidáman vágtam neki az aznapi feladatoknak, amelyeknek köszönhetően már a városból is sikerült kiszakadnom. Az autóútra érve végre igazán megmutathatta, mennyi szorult az égéstérbe, és a szélvédelemről is átfogóbb képet kaphattam. Itt újabb meglepetés ért, ugyanis ..."

A teljes cikket a Superbike Magazin 2009/júliusi számában olvashatjátok el vagy pdf-ben innen töltheti le.

Autó-Motor Magazin 2009. 14. szám
"A motort a vásárlói és újságírói visszajelzések alapján tervezték újra. Átrajzolták például a vázat, ami egyrészt merevebb, másrészt – a hullámszerű vonalvezetés jóvoltából – tetszetősebb lett, a hozzá kapcsolódó lengőkar zártszelvényei pedig téglalap helyett „D” keresztmetszetűek. A kéthengeres, dupla vezérműtengelyes, vízhűtéses blokk látszatra maradt a régi, teljesítményadatai is csak egy lóerős izmosodást mutatnak, de új a vezérlés, valamint csökkent a károsanyag-kibocsátás és a fogyasztás. A műszeregységet a MotoGP ihlette, de finom részlet a belső sárvédő vagy a LED-es hátsó lámpa is...."

A teljes cikket itt olvashatja el

Totalbike.hu
„70 lóerő voltaképpen mindenre elég, két személy, csomagok, mind belefér a tartalékokba. Szólóban kicsavarható a mociból a kétszázas tempó, utassal is elmegy 180-at, pláne, ha valakinek a sarkába áll az ukrán rendszámos 7-es BMW, utána már érdemes lyukat keresni a lehúzódáshoz. De egy Olaszország, Svájc, Kréta nem lehet probléma ezen a gépen."

A teljes cikket itt olvashatja el

Onroad.hu
„Az ER6-f várakozásaimhoz képest nagyon stabilan és készségesen dőlt bele a kanyarokba. Nem kellett vele küzdeni, jóindulatú, könnyen meg lehet szelídíteni. Ez így volt a Pilis vacak útjain, aztán később néhány jó minőségű aszfaltos szakaszon tovább erősödött bennem, hogy ez a motor minden bizonnyal nem az adrenalinfüggők gépezete, sokkal inkább a relaxáló motorozást keresőké, akik azonban lemaradni sem szeretnek a konvojtól...”

A teljes cikket itt olvashatja el

Széles Út TV Magazin
„Négy éve mutatkozott be a Kawasaki 650-es sorkettes blokkal szerelt sorozata. Az ER6-os remek belépőmotor a nagymotorok világába, a nálunk járt idomos változat azonban sokkal többet nyújtott a várakozásoknál....”

A TV adás alapján készült cikket a műsor honlapján olvashatja el

Kawasaki Márkakereskedések

Nézze meg az ER-6f videóját: