A Kawasaki tapasztalattal bír olyan projektekben való részvétel terén is, mint az újrahasznosítható szállítórakéták fejlesztése, melyekkel a jövőbeli űrtranszportokat fogják bonyolítani. Űr-robot projektek, mint a Japán Kísérleti Modul a Nemzetközi Űrállomás számára, a HOPE-X kísérleti orbiter és a leszállási mechanizmus a V‡U (ETS-V‡U) tesztműholdakhoz az egyéb olyan területek, melyekben a Társaság szintén fontos szerepet játszik.
Jelenleg a Kawasaki egy sztratoszférikus platform fejlesztésén és kezelőszemélyzettel ellátott űrtechnológiai fejlesztéseken, valamint asztronauták képzésén dolgozik.
A Kawasaki általános mérnöki és tervezési egysége új hidak és magasépítésű épületek kivitelezésével járul hozzá új városok felépítéséhez. Az Angliát és Franciaországot összekötő alagút, a Csalagút kivitelezésének sikere sokkal tartozik a két alagútfúró gépnek, melyeket a Kawasaki alkotott meg. A Társaság építette a világ legnagyobb több, mint 46 láb átmérőjű, Trans-Tokyo Öböl Autópályához tartozó védőpajzs gépet.
A hídépítés egy másik erőssége a Kawasakinak. A Társaság nemrég fejezett be egy főtorony építést az Akashi Kaikyo Hídnál. Amikor kész lesz, ez lesz a leghosszabb függőhíd a világon.
Mindezekhez, a Kawasaki minden tőle telhetőt megtesz, hogy bolygónkon felelősen, környezet-tudatosan valósítsa meg feladatait. Minden erőfeszítést megtesz, hogy a Föld védelmében környezetbarát gépállományt és technológiákat, új energiaforrásokat fejlesszen, melyek hozzásegítenek stabil erőforrások és energiák, valamint energia-megőrző és újrahasznosító technológiák biztosításához.
A CCPP, kombinált ciklusú erőmű például, alacsony szennyezőanyag-kibocsátású természetes gázt használ áramfejlesztő turbinák meghajtásához, amíg a hulladék hőt további elektromosság előállításához hasznosítja.