A Z900RS középpontjában egy olyan erőforrás áll, amely alacsony fordulaton sima teljesítményt, magasabb fordulaton pedig fokozott izgalmat kínál. Ez 2026-ra változatlan marad, azonban számos új funkcióval bővül: ilyenek az elektronikus gázszelepek (ETV), az elektronikus tempomat, valamint az IMU-val felszerelt vezetéstámogató technológiai csomag, amely tartalmazza a Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) rendszert és a fel- és visszaváltást támogató Kawasaki Quick Shifter (KQS) rendszert.
A technika és a formavilág összekapcsolásaként az új, hangolással finomított megafon stílusú kipufogódob és az áttervezett kipufogóleömlők még kifejezőbb megjelenést és hangzást kölcsönöznek a motornak, hangsúlyozva az időtlen Z koncepciót.
A megjelenés tekintetében a 2026-os Z900RS továbbra is zökkenőmentesen ötvözi a Z1 által inspirált stíluselemeket és a modern kidolgozottságot – az ikonikus csepp alakú üzemanyagtartálytól és a jellegzetes faridomtól az innovatív ovális LED hátsó lámpáig. A részletekre fordított figyelem és a kiváló összeszerelési minőség magas színvonalú megjelenést eredményez, miközben a funkcionális esztétika továbbra is kiemelt szempont. Példaként a hengerfejbe integrált, kiemelt megjelenésű bordák léghűtéses motor érzetét keltik.
A futómű- és fékkomponensek egy modern szupersport modell szintjét képviselik: a ø41 mm-es, állítható csillapítású fordított első villa és a Horizontal Back-link hátsó rugózás egyszerre járulnak hozzá a kényelmes rugózáshoz és a sportos teljesítményhez. Az elöl radiális rögzítésű fékek lineáris fékhatást és kiváló kontrollt biztosítanak.
Az egyenes és kényelmes üléspozíció egyszerre kínál komfortot és irányíthatóságot. Ha az opcionális 810 mm-es alacsony ülés kerül felszerelésre az alap 835 mm-es és az SE 845 mm-es magassághoz képest, a Z900RS még szélesebb körű motoros számára válik könnyebben kezelhetővé és vonzóbbá.
Az okostelefonos csatlakoztathatóság lehetővé teszi, hogy a motoros vezeték nélkül kapcsolódjon a motorhoz a Rideology The App Motorcycle alkalmazáson keresztül, tovább fokozva a motorozás élményét.
Az SE változat Brembo fékcsomagot kap, amely az első féknyergeket, a ø300 mm-es Brembo féktárcsákat és acélfonatos fékcsöveket tartalmazza, valamint egy magas minőségű Öhlins hátsó rugóstagot külső tartályos állítási lehetőséggel, amely még kifinomultabb rugózási érzetet és nagyobb irányíthatóságot biztosít. A kormány jobb oldalára USB-C csatlakozó került, míg a teljes megjelenés az ikonikus „Fireball” Z1 színvilág egy változatát idézi, élénkebb narancs grafikával és a barna helyett metálfekete alapszínnel.
A két további standard modell a „Blackball”, Fireball stílusú emblémákkal és hatásos teljesen fekete megjelenéssel, valamint az 1975-ös Z1B színvilágát megidéző lenyűgöző Candy Tone Red kivitel.
Az is hozzájárul a modell szélesebb körű elérhetőségéhez, hogy 70 kW-os és 35 kW-os változatok is kaphatók, így a retró sport stílus még több motoros számára válik elérhetővé. Mindez együtt alkotja a 2026-os Z900RS teljes csomagját: fejlettebb vezetéstámogatás, szélesebb vonzerő, miközben továbbra is sugározza az időtlen Z karaktert, amely biztosítja, hogy a legenda sosem ér véget.
Színválaszték:*
Z900RS (70 kW-os változattal együtt):
Z900RS Black Ball Edition (70 kW-os változattal együtt):
Z900RS SE (70 kW-os változattal együtt):
*A szín- és modellválaszték területenként eltérhet – kérjük, érdeklődj a helyi Kawasaki márkakereskedésben.