2026-ra ez az amúgy is rendkívül erős modell újabb szintre lép számos fejlesztéssel és frissítéssel – melyek közül a legfeltűnőbb az új, radikális aerodinamikai csomag. Az immár nagyobb szárnyelemek jelentősen növelik a leszorítóerőt nagy sebességnél, javítják az első kerék visszajelzését kanyarodás közben, és hozzájárulnak a gyorsabb köridőkhöz.
A szárnyak dőlésszögének meghatározásakor a Kawasaki mérnökei gondosan mérlegelték a felhajtóerő (ClfA) és a légellenállás (CdA) közötti egyensúlyt. A nagyobb szárnyelemek megnövelt homlokfelülete révén az új aerodinamikai elemek körülbelül 25%-kal nagyobb leszorítóerőt eredményeznek.
A kompakt projektor-/reflektor-hibrid fényszórók, az áthelyezett Ram-Air levegőbeömlő és a hangsúlyos új szárnyelemek adják a Ninja ZX-10R új, 2026-os „arcát”, amely tovább erősíti a jellegzetes Ninja családi megjelenést.
A teljesítményt tekintve a Ninja ZX-10R motorja egyszerre nyújt lehengerlő, azonnal rendelkezésre álló erőt és könnyű kezelhetőséget. A pályahasználatra optimalizált finomhangolás minden kanyar fázisában ideális gázreakciót biztosít. Az új Euro5+ előírásoknak megfelelő erőforrás megőrzi elődje karakterét és teljesítményérzetét, miközben például egy második O₂ szenzor beépítésével javultak az emissziós értékek.
A WorldSBK fejlesztésből származó BFF (Balance Free Front Fork) első villa és BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) hátsó rugóstag pályára fókuszált beállításai javítják az első-hátsó tömegeloszlást és könnyed kezelhetőséget biztosítanak. A futómű geometria módosításai – melyeket az új szárnyelemek hatásához hangoltak – javítják a hátsó kerék tapadását és a kanyarodási erőátvitelt.
A fékrendszert Brembo M50 monoblokk nyergek, ø330 mm-es első tárcsák és radiális főfékhenger alkotják – ami kiemelkedő fékteljesítményt eredményez.
A műszerfalon egy nagyobb, 5 colos, teljesen digitális színes TFT kijelző modern, prémium hatást kelt. Új funkció a Turn-by-Turn navigáció, míg a Rideology The App Motorcycle alkalmazás segítségével a motoros vezeték nélkül csatlakoztathatja okostelefonját, és részletes információkhoz, valamint testreszabási lehetőségekhez férhet hozzá.
A hangvezérlés funkció szintén újdonság a 2026-os modellévre.
A pályára kihegyezett Ninja ZX-10RR esetében 2026-ra továbbra is megtaláljuk a Pankl hajtórudakat és dugattyúkat, valamint az első acélhálós fékcsöveket. Az állítható, ikercsöves Öhlins kormánycsillapító mind a ZX-10R, mind a ZX-10RR modelleken alapfelszereltség.
A Ninja ZX-10R és a pályaorientált ZX-10RR mindig is figyelemfelkeltő gépek voltak. 2026-ra azonban ez a figyelem olyan modellekre irányul, amelyek finomított teljesítménnyel és emisszióval, kibővített vezetéstámogató rendszerekkel és hatékony, nagy leszorítóerőt termelő aero-csomaggal érkeznek.
A Kawasaki és a legendás Ninja ZX-10R ismét készen áll arra, hogy Push the Limit – tovább tolja a határokat.
Színváltozatok:
Ninja ZX-10R
• Lime Green / Blue 24
• Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Spark Black / Lime Green
Ninja ZX-10RR
• Lime Green
A 2026-os Ninja ZX-10R és ZX-10RR vezetőtámogató technológiái:
	- 		KCMF – Kanyarodásmenedzsment funkció
 	- 		S-KTRC – Sport kipörgésgátló
 	- 		KLCM – Rajtvezérlés
 	- 		KIBS – Integrált fékrendszer
 	- 		Kawasaki Engine Brake Control
 	- 		Power Modes – teljesítménymódok
 	- 		KQS – Gyorsváltó (fel/le)
 	- 		Integrated Riding Modes – integrált menetmódok
 	- 		Electronic Cruise Control – tempomat